Умови гарантії

Виробник гарантує відсутність дефектів в комп'ютері і його функціонування упродовж усього гарантійного терміну експлуатації.

Якщо упродовж терміну дії гарантійних зобов'язань у виробі будуть виявлені дефекти, то авторизовані сервісні центри ТМ Qbox безкоштовно відремонтують його або замінять дефектні частини виробу. В період дії безкоштовного сервісного обслуговування авторизовані сервісні центри ТМ Qbox безкоштовно виконають роботи по діагностиці і ремонту комп'ютера, а Вам доведеться сплатити вартість замінених комплектуючих і вузлів. Ми рекомендуємо Вам звертатися тільки в авторизовані сервісні центри, адреси і телефони яких Ви можете упізнати в головному сервісному центрі в м. Києві (його адреса, телефон і електронна пошта вказані на 4-ій сторінці гарантійного талона), в магазині або у інших наших дилерів. Тільки авторизовані сервісні центри можуть в найкоротші терміни надати Вам кваліфіковану технічну допомогу.

 

Рекомендуємо Вам перед роботою і підключенням комп'ютера уважно ознайомитися з "Інструкцією користувача персонального комп'ютера ТМ Qbox", яка входить в комплект постачання. Це допоможе Вам уникнути ушкоджень техніки і нерозуміння під час її експлуатації.

Компанія-виробник, її дилери або уповноважені представники не несуть фінансової або моральної відповідальності перед покупцем (споживачем), за заподіяні йому матеріальні або моральні збитки, які виникли внаслідок виходу з ладу цього комп'ютера.

Виробник не гарантує програмну і апаратну сумісність комп'ютера з програмних забезпеченням і устаткуванням, яке не входить в комплект постачання товару, за винятком випадків, вказаних в інструкції користувача. Усі умови гарантії діють у рамках Закону України "Про захист прав споживача" і регулюються справжнім законодавством України.

 

Умови гарантійного обслуговування комп'ютерів ТМ Qbox в сервісних центрах ТМ Qbox:

  • Гарантійне обслуговування здійснюється тільки за наявності належним чином заповненого гарантійного талона, в якому вказано серійний номер, конфігурацію і модель виробу, дата продажу, термін гарантійного обслуговування, підпис продавця і покупця, друк фірми-продавця, а також оригіналу касового чека або документу, який він замінює і чек, в який вказаний дата здійснення купівля і вартість товар. Без чека товар на гарантійний ремонт не приймається. Основа: ч. 11 ст. 8 ЗУ "Про захист прав споживачів"
  • Гарантійне обслуговування робиться упродовж періоду, який вказаний в гарантійному талоні виробу; післягарантійне обслуговування виробу робиться за окрему платню, згідно з розцінками на послуги сервісного центру.
  • Претензії до працездатності портативного комп'ютера розглядаються за наявності повної комплектації виробу. У разі неповної комплектації виріб приймається на відповідальне зберігання до моменту доукомплектації виробу.
  • Пристрої для введення інформації (клавіатура, маніпулятори, у тому числі типу TouchPad, і джойстики) внаслідок постійної механічної дії мають обмежений термін гарантії - шість місяців.
  • Акумулятор, який входить в комплект портативного комп'ютера, має обмежених термін гарантії - шість місяців.

 

Виробник не несе гарантійних зобов'язань і не проводить безкоштовне сервісне обслуговування виробу в наступних випадках:

  • Якщо пошкоджена гарантійна пломба (окрім випадків, в яких користувачеві дозволяється розкриття пристрою і про це є певна відмітка в гарантійному талоні).
  • У разі порушення правил і умов експлуатації, які вказані в інструкції користувача. За наявності слідів стороннього втручання, спробі самостійного ремонту виробу або його окремих складників.
  • За наявності ушкоджень механічного, хімічного або теплового характеру зовні, а також за наявності ушкоджень, пов'язаних з попаданням усередину комп'ютера сторонніх предметів, рідини або комах.
  • При несправності зовнішніх портів виробу, у тому числі COM, LPT, USB, PCMCIA, IEEE1394, TVout, SPDIF, лінійного аудіовходу, мирофонного входу, аудіовиходу і так далі. За наявності слідів "розлому" CD, CD - RW, DVD, DVD - RW дисків в пристрої.
  • При дефектах, які виникли в результаті транспортування, за винятком випадків, коли транспортування проводиться уповноваженим представником сервісного центру.
  • За наявності ушкоджень, що виникли внаслідок стихійних (природних) лих (дощ, вітер, блискавка і тому подібне), пожежі, побутових чинників (підвищена вологість, запилена, агресивне середовище і так далі).
  • У разі виходу з ладу пристрою при використанні його в електричних, телекомунікаційних, кабельних мережах, які не відповідають стандартам України.
  • Внаслідок експлуатації пристрою в мережах, в яких відсутній єдиний контур заземлення.

 

Гарантія не поширюється на:

  • Програмне забезпечення, встановлене на комп'ютері.
  • Консультації по темі працездатності і використання програмного забезпечення надає виробник програмного забезпечення.
  • Конфігурацію і налаштування параметрів BIOS.
  • Документацію, дискети, компакт-диски, пакувальні матеріали, які входили в комплект постачання разом з комп'ютером.
  • Потертості, тріщини і інші ушкодження корпуси, які не впливають на технічні характеристики комп'ютера, які виникли внаслідок його дії за призначенням.
  • Зниження місткості акумулятора менше, ніж на 2% за місяць від початкового показника.
  • На роботи, пов'язані з чищенням пристрою.

 

Додаткові умови:

  • Для установки додаткових комплектуючих необхідно доставити комп'ютер в сервісний центр.
  • Установка додаткових комплектуючих в комп'ютер або його модернізація робиться за окрему платню згідно з прайс-листом на послуги відповідного сервісного центру.
  • Рішення відносно міри і доцільності ремонту приймає сервісний центр.
  • Виробник і продавець не несуть матеріальну і моральну відповідальність за збитки, які були заподіяні внаслідок ушкодження комп'ютера (втрата інформації, неотриманий прибуток, прямі або непрямі збитки і так далі).