- Зрозумій потреби бізнесу.
Не потрібно ставити все в хмару відразу. Доцільніше розробити різні цілі для бізнес-підрозділів або додатків, вказуючи ІТ-організації на те, де хмара буде додатковою. Це передбачає роботу від мережі вгору, а не від хмари вниз;
- Інтегруй команди.
Традиційні бункери більше не застосовуються.Сервер, сховище, мережа, безпека, операції і розробка повинні працювати разом;
- Визначай природний час переходу;
- Залишайся орієнтованим на користувача;
- Збірка для самообслуговування.
Надай розробникам можливість отримати обчислювальну потужність, а фахівцям з маркетингу-створити пробні кампанії в хмарі за допомогою легкодоступних послуг;
- Ретельно вибирай постачальників і продукти;
- Автоматизація і стандартизація.
Автоматизуй моніторинг, обслуговування та інші завдання в декількох хмарах і подумай про аутсорсинг. Обов'язково використовуй однакові політики для робочих навантажень, зберігання даних і т.п;
- Регулярно оцінюй рентабельність в порівнянні з альтернативами;
- Розроби загальну процедуру закінчення терміну служби. Вона повинна гарантувати, що облікові записи та підписки користувачів видаляються, дані компанії повертаються, а постачальники не зберігають конфіденційну інформацію;
- Стороннє обслуговування приватних хмарних, локальних систем та спільно розташованих активів - це інструмент, який може допомогти зменшити нескінченну багатозадачність та привернути увагу, необхідну для ефективного розгортання та управління кількома хмарами.